Η Κυριακή Φαρδή (μέλος ΕΔΙΠ-Εργαστηριακό και Διδακτικό Προσωπικό στο Εργαστήριο Ιστορίας και Κοινωνικών Επιστημών- ΕΙΚΕ, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου και PhD Παιδαγωγικών και Ιστορικής Εκπαίδευσης), διενεργεί έρευνα μακράς διάρκειας με θέμα: «Ιστορική Εκπαίδευση, Βιωματική Μάθηση και παιχνίδι» (αρ. έγκρισης 41161/13-11-2023).
Κύριος σκοπός αυτής της έρευνας είναι να ανιχνεύσει τη σχέση του παιχνιδιού με την ιστορική εκπαίδευση και τη βιωματική μάθηση ως μέθοδο προσέγγισης του ιστορικού παρελθόντος.
Η έρευνα αυτή είναι πολυδιάστατη και για τη συλλογή των δεδομένων της αξιοποιεί βιβλιογραφικές επισκοπήσεις, εμπειρικές μελέτες και μελέτες περίπτωσης, ποσοτικές μελέτες, ποιοτικές αναλύσεις λόγου και θεματικές αναλύσεις. Στην ιστοσελίδα του ΕΙΚΕ και στον παρόντα διαδικτυακό τόπο υπάρχει διαρκής ενημέρωση για την πορεία αυτής της έρευνας και θα δημοσιεύονται σημαντικά στοιχεία της, ανάλογα με τη ροή και την εξέλιξή της.
Σημαντικά στοιχεία:
Σχέδιο έρευνας_Ιστορία και Παιχνίδι
Ιστορική Εκπαίδευση και Παιχνίδι: Παραδείγματα και Εφαρμογές
Αυθόρμητα και Αυτοσχέδια παιχνίδια στο πλαίσιο της Ιστορικής Εκπαίδευσης παιδιών μικρής ηλικίας