Εργαστήριο Ιστορίας και Κοινωνικών Επιστημών

Αναζήτηση
Μετάβαση σε περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Δράσεις-Ανακοινώσεις
  • Αποστολή – Σκοπός
  • Ερευνητικά Προγράμματα – Σεμινάρια
  • Ιστορική Εκπαίδευση Βιωματική μάθηση και Παιχνίδι
  • Υλικό
  • Επικοινωνία
  • Χρήσιμα links
    • European Film Gateway
    • WWI Topics
    • A Virtual Exhibition by European Film Archives

Κείμενο Γιώργου Κόκκινου για την Αναγόρευση του Αργύρη Σφουντούρη σε Επίτιμο Διδάκτορα του Πανεπιστημίου Αιγαίου

27 Ιουνίου 2016 admin

Αναγόρευση Αργύρη Σφουντούρη οριστικό 22-6-16 (2)

Συνέντευξη Α. Σφουντούρη

Πλοήγηση άρθρων

Προηγούμενες δημοσιεύσειςΑργύρης Σφουντούρης – ΔίστομοΕπόμενες δημοσιεύσειςΑΡΓΥΡΗΣ ΣΦΟΥΝΤΟΥΡΗΣ: ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΡΑΥΜΑ ΚΑΙ Η ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ – ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΕΝΘΟΣ ΚΑΙ Αργύρης Σφουντούρης: ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ – ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΥΤΗ, ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ
  • Untitled-1new

  • Untitled-2

  • Untitled-3

  • Untitled-4

  • Untitled-5

  • Untitled-6

  • Untitled-7

  • Untitled-8

  • Untitled-9

  • Untitled-10

  • Untitled-11

  • Untitled-12

  • Untitled-14

  • Untitled-15

  • Untitled-16-2

  • Historians

Δημοσιεύσεις

Κόκκινος, Γ. & Λεμονίδου, Ε., (2024). Εγκλεισμοί και Ιστορία. Αθήνα: Πεδίο

Φαρδή, Κ., & Κόκκινος, Δ. (2024). «Το Κοντσεντραμέντο (Concentramento) της Ρόδου»: Το ιστορικό γεγονός, η κινηματογραφική ταινία τεκμηρίωσης, Στο Κόκκινος, Γ., & Λεμονίδου, Ε. Εγκλεισμοί και Ιστορία, σ. 409-438. Αθήνα: Πεδίο.

Κιμουρτζής, Π., & Μανδηλαρά, Α. (2023). Φιλέορτο Βασίλειο. Δημόσιες εορτές και εθνικές επέτειοι κατά την οθωνική περίοδο, Αθήνα: Gutenberg. 

Κόκκινος, Γ. (2022). Μακρυγιαννισμός. Τραγούδια για τον Μακρυγιάννη. Αθήνα: Θίνες

Giorgos Kokkinos, Eugenia Alexaki, Panayotis Gatsotis and Petros Trantas, "The Sick Body: Revisiting History Education Through the History of Disease and Art History", International Journal of Research on History Didactics, History Education and History Culture, 43 (2022),159-179.

Fardi, K. (2022) ‘The concept of historical time in early childhood education: theoretical, methodological approaches and practice’. History Education Research Journal, 19 ( 1), 11. DOI: https://doi.org/10.14324/HERJ.19.1.11.

Κόκκινος, Γ. (2021), Άξια και Ανάξια Ζωή, Ευγονική, Εκφυλισμός, Βιοπολιτική: Ο γιατρός στο ρόλο του Κοινωνικού Θεραπευτή και του Εθνικού Αναμορφωτή. Αθήνα: Ταξιδευτής.

Φαρδή, Κ. (2020). "Πότε ήταν τα αρχαία χρόνια, κυρία;"-Η γνωριμία με τον ιστορικό χρόνο ως μύηση στην ιστορική εκπαίδευση. Στο Κόκκινος, Γ., & Γατσωτής, Π., Για μια Σφαιρική και Πολυδιάστατη Ιστορική Εκπαίδευση. Αθήνα: Πεδίο.

 

Ιούνιος 2016
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
    Ιούλ »
  • Ημερίδα: “Δημόσια Ιστορία και Ιστορική Εκπαίδευση: Μορφές Ιστορικής Αναπαράστασης, Χρήσεις και Καταχρήσεις του Παρελθόντος στο Παρόν
  • Νέες κυκλοφορίες: Κυριακής Φαρδή “Εισαγωγή στην Ιστορική Εκπαίδευση των παιδιών”
  • Γιώργου Κόκκινου-“Ο δάσκαλος που υποσχέθηκε τη θάλασσα” (Ανάλυση για την ομότιτλη ταινία)
  • Kyriaki Fardi_The modality of historical thinking in the latest Greek primary school curriculum and the new challenges in history education
  • Επιστημονική Ημερίδα

Σελίδες

  • Αποστολή – Σκοπός
  • Αρχική σελίδα
  • Δράσεις – Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
  • Επιμορφωτικές Δράσεις
  • Ερευνητικά Προγράμματα – Σεμινάρια
    • Ιστορική Εκπαίδευση Βιωματική μάθηση και Παιχνίδι
  • Υλικό
  • Χρήσιμα links
Κατασκευασμένο με WordPress