Εργαστήριο Ιστορίας και Κοινωνικών Επιστημών

Αναζήτηση
Μετάβαση σε περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Δράσεις-Ανακοινώσεις
  • Αποστολή – Σκοπός
  • Ερευνητικά Προγράμματα – Σεμινάρια
  • Ιστορική Εκπαίδευση Βιωματική μάθηση και Παιχνίδι
  • Υλικό
  • Επικοινωνία
  • Χρήσιμα links
    • European Film Gateway
    • WWI Topics
    • A Virtual Exhibition by European Film Archives

Μέθοδοι και Τεχνικές στη Σύγχρονη Θρησκευτική Εκπαίδευση

19 Σεπτεμβρίου 2017 admin

Μεθοδοι και Τεχνικές στη Σύγχρονη Θρησκευτική Εκπαίδευση

Πλοήγηση άρθρων

Προηγούμενες δημοσιεύσειςΦυλετικές ΘεωρίεςΕπόμενες δημοσιεύσειςΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ
  • Untitled-1new

  • Untitled-2

  • Untitled-3

  • Untitled-4

  • Untitled-5

  • Untitled-6

  • Untitled-7

  • Untitled-8

  • Untitled-9

  • Untitled-10

  • Untitled-11

  • Untitled-12

  • Untitled-14

  • Untitled-15

  • Untitled-16-2

  • Historians

Δημοσιεύσεις

Κόκκινος, Γ. & Λεμονίδου, Ε., (2024). Εγκλεισμοί και Ιστορία. Αθήνα: Πεδίο

Φαρδή, Κ., & Κόκκινος, Δ. (2024). «Το Κοντσεντραμέντο (Concentramento) της Ρόδου»: Το ιστορικό γεγονός, η κινηματογραφική ταινία τεκμηρίωσης, Στο Κόκκινος, Γ., & Λεμονίδου, Ε. Εγκλεισμοί και Ιστορία, σ. 409-438. Αθήνα: Πεδίο.

Κιμουρτζής, Π., & Μανδηλαρά, Α. (2023). Φιλέορτο Βασίλειο. Δημόσιες εορτές και εθνικές επέτειοι κατά την οθωνική περίοδο, Αθήνα: Gutenberg. 

Κόκκινος, Γ. (2022). Μακρυγιαννισμός. Τραγούδια για τον Μακρυγιάννη. Αθήνα: Θίνες

Giorgos Kokkinos, Eugenia Alexaki, Panayotis Gatsotis and Petros Trantas, "The Sick Body: Revisiting History Education Through the History of Disease and Art History", International Journal of Research on History Didactics, History Education and History Culture, 43 (2022),159-179.

Fardi, K. (2022) ‘The concept of historical time in early childhood education: theoretical, methodological approaches and practice’. History Education Research Journal, 19 ( 1), 11. DOI: https://doi.org/10.14324/HERJ.19.1.11.

Κόκκινος, Γ. (2021), Άξια και Ανάξια Ζωή, Ευγονική, Εκφυλισμός, Βιοπολιτική: Ο γιατρός στο ρόλο του Κοινωνικού Θεραπευτή και του Εθνικού Αναμορφωτή. Αθήνα: Ταξιδευτής.

Φαρδή, Κ. (2020). "Πότε ήταν τα αρχαία χρόνια, κυρία;"-Η γνωριμία με τον ιστορικό χρόνο ως μύηση στην ιστορική εκπαίδευση. Στο Κόκκινος, Γ., & Γατσωτής, Π., Για μια Σφαιρική και Πολυδιάστατη Ιστορική Εκπαίδευση. Αθήνα: Πεδίο.

 

Σεπτέμβριος 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« Ιούν   Οκτ »
  • Ημερίδα: “Δημόσια Ιστορία και Ιστορική Εκπαίδευση: Μορφές Ιστορικής Αναπαράστασης, Χρήσεις και Καταχρήσεις του Παρελθόντος στο Παρόν
  • Νέες κυκλοφορίες: Κυριακής Φαρδή “Εισαγωγή στην Ιστορική Εκπαίδευση των παιδιών”
  • Γιώργου Κόκκινου-“Ο δάσκαλος που υποσχέθηκε τη θάλασσα” (Ανάλυση για την ομότιτλη ταινία)
  • Kyriaki Fardi_The modality of historical thinking in the latest Greek primary school curriculum and the new challenges in history education
  • Επιστημονική Ημερίδα

Σελίδες

  • Αποστολή – Σκοπός
  • Αρχική σελίδα
  • Δράσεις – Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
  • Επιμορφωτικές Δράσεις
  • Ερευνητικά Προγράμματα – Σεμινάρια
    • Ιστορική Εκπαίδευση Βιωματική μάθηση και Παιχνίδι
  • Υλικό
  • Χρήσιμα links
Κατασκευασμένο με WordPress